REKLAMEANALYSEN 2017

FÅ FORBRUGERNE TIL AT ELSKE DIT BRAND, SELVOM DE HADER REKLAMER

TID OG STED

Onsdag d. 4. oktober 2017 kl. 9.00-11.30 (kl. 8.30, croissanter og kaffe)
CinemaxX, Bruun’s Galleri
M. P. Bruuns Gade 25, 8000 Aarhus C

CinemaxX, Bruun’s Galleri

Arrangementet er gratis. Sidste frist for tilmelding er 27.09.17. Ved for få tilmeldte forbeholder vi os retten til at aflyse arrangementet. Skulle du blive forhindret i at møde op, så send en mail til copenhagen@mindshareworld.com. Ved udeblivelse fra arrangementet faktureres et no-show-fee på 250 kr.

TILMELD DIG HER

Tilladelser

PROGRAM


Resultater fra Reklameanalysen 2017 

v. Arnt Gustafsson, Business Planning Director, Mindshare


De nyeste resultater fra Reklameanalysen viser, at danskerne fortsat er irriteret over reklamer. Men er der forskel på irritationen alt efter hvor man er i sit liv – om man er ung eller gammel, har børn eller nyder pensionen? Få indblik i, hvordan Reklameanalysen kan hjælpe dig med at navigere mellem mediegrupper, når du skal kommunikere til forbrugere i forskellige livsfaser.

Byg dit purpose på forbrugerindsigt

v. Camilla Wrang, Business Planning Manager, Mindshare


Et godt brand purpose er relevant og meningsfuldt for de forbrugere, dit produkt henvender sig til. Men hvad betyder reelt noget for dem? Indsigt i tidsånden og de megatrends, der påvirker forbrugsvalg og holdninger til brands, hjælper godt på vej til at forstå din målgruppes holdninger, værdier og drømme. Men ikke alle tiltrækkes lige meget af de samme trends. Camilla giver inspiration til, hvordan viden omkring hvilken livsfase dine kunder er i kan bidrage til at definere det rigtige purpose for dit brand.

Purpose Marketing

v. Verner Bager, Strategic Director, Mindshare


Forbrugerne hader reklame, fordi den forstyrrer og ofte er irrelevant. En af metoderne til at genvinde forbrugerrelevansen er at koble brandet sammen med et højere formål, også kaldet Purpose Marketing. Bliv klogere på om Purpose Marketing betaler sig, hvordan processen gribes an og lad dig inspirere af cases fra ind- og udland.

Stadig stor effekt med traditionelle medier

v. Kristian Toft, Managing Director, Data Intelligence


Mange virksomheder har travlt med at omstille deres markedsføring til en digital fremtid og glemmer at bygge deres brand. Et studie foretaget af Data Intelligence viser, at det stadig er kombinationen af nye og gamle medier, som f.eks. TV og biograf, der giver størst effekt. Kristian sætter fokus på, hvilke tanker og tiltag du som annoncør bør gøre dig når du skal bygge dit brand og sikre kortsigtet salg – samtidig!