Bliv certificeret i bæredygtig kommunikation med Mindshare, Dansk Industri & IPA
Vi vil ikke rejse alene – vi vil have dig med.
I Mindshare er vi startet på en rejse. Faktisk den vigtigste rejse i Mindshares historie. Den rejse kalder vi Good Growth. Good Growth skal sikre, at vi fortsat vækster jeres forretning og lever op til vores løfte om kraftigt at reducere klimabelastningen via vores arbejde og opnå Net-Zero. Det skal ske senest ved udgangen af 2030.
Vi tror, at en så kompleks ambition bedst indfries, hvis vi skaber fælles forståelse, mindset og sprog for vores arbejde med bæredygtighed. Derfor har vi besluttet at invitere dig uden beregning til at gennemføre engelske IPA’s kursus- og certificeringsforløb Ad Net Zero Essentials.
Læs mere, og tilmeld dig nedenfor.
OBS: Efter udfyldelsen af ovenstående tilmeldingsformular, vil du modtage en mail, hvor du bedes bekræfte din mail. Hvis du er i tvivl, så kontakt Daniel Grabow på daniel.grabow@mindshareworld.com
Samarbejdspartnere
Tid og sted
Første del (fysisk kursus):
Tid: Den 3. marts 2022, kl 12.00 – 15.45
Sted: Lighthouse, Holmbladsgade 133, 2300 København S
Afholdes sammen med Dansk Industri som en halv dags workshop om de juridiske aspekter af bæredygtig kommunikation
Anden del (online kursus):
Tid: Efter eget ønske.
Sted: Online
Denne del af kurset er nomioneret til ca. 8 timer, og med en afsluttende eksamen nomineret til 30 minutter.
Kurset har en værdi á 10.000 kr., og certifikatet udstedes af IPA (Institute of Practitioners in Advertising)
Tilmelding inden fredag den 25. februar
Tilmeld dig gerne hurtigst muligt, og senest fredag den 25. februar via ovenstående tilmeldingsformular.
Bliver du forhindret – afmeld dig her
Hvis du bliver syg eller forhindret i at deltage, kontakt da Daniel Grabow på daniel.grabow@mindshareworld.com
Ved gennemførelse af forløbet opnår du:
-
Grunding og videnskabelig dokumenteret introduktion til klima-krisen og dens implikationer
-
En forståelse for hvordan marketingindustrien kan spille en betydelig rolle i at bekæmpe klimakrisen
-
Værktøjer til at måle det klimamæssige negative fodaftryk relateret til reklamer, og hvordan man kan minimere det
-
Inspiration til hvordan man som marketingprofessionel via sit arbejde kan inspirere og motivere til en mere bæredygtig livsstil
-
Konkrete råd til hvordan man undgår greenwashing.
Du vil blive introduceret til:
-
Grunding og videnskabelig dokumenteret introduktion til klima-krisen og dens implikationer
-
En forståelse for hvordan marketingindustrien kan spille en betydelig rolle i at bekæmpe klimakrisen
-
Værktøjer til at måle det klimamæssige negative fodaftryk relateret til reklamer, og hvordan man kan minimere det
-
Inspiration til hvordan man som marketingprofessionel via sit arbejde kan inspirere og motivere til en mere bæredygtig livsstil
-
Konkrete råd til hvordan man undgår greenwashing.