
Kom og få ny viden om forbrugerne til Reklameanalysen 2022,
torsdag d. 15. september

Er din markedsføring relevant?
Annonceringsmulighederne er talrige og komplekse. Kortsigtet vækst stresser dagsordenen. Den reklamekritiske og autenticitetssøgende forbruger stiller større krav til virksomheder end nogensinde før. Det sker, alt imens jorden brænder, havene stiger, og størstedelen blindt fortsætter forbrugsfesten.
Med udgangspunkt i de nyeste tal fra Reklameanalysen 2022 stiller vi skarpt på den moderne, kritiske og ansvarligt orienterede forbrugers holdninger til reklamer og medier og inspirerer til, hvordan du som annoncør kan navigere og fremstå relevant i en verden præget af paradokser, forandringer og skærpede krav og forventninger. Find koden til seminaret.
Program

Tilmeld dig her
Efter tilmelding vil du modtage en bekræftelsesmail. Hvis ikke du modtager denne, så kontakt Daniel Grabow på daniel.grabow@mindshareworld.com.
Samarbejdspartnere

Tid & sted
Tid: Torsdag d. 15. september 2022, kl. 15.00
Sted: CinemaxX Fisketorvet, sal 6, Kalvebod Brygge 57, 1560 København
Arrangementet slutter kl. 19.30, og kom gerne i god tid.
Tilmelding inden den 9. september
Der bliver rift om pladserne, så tilmeld dig og dine marketingkolleger hurtigst muligt og gerne inden den 9. september. Du er først sikret billetter, når du modtager en bekræftelse ved tilmelding.
Bliver du forhindret – så afmeld her
Har du spørgsmål og skulle du blive forhindret så kontakt Daniel Grabow i Mindshare på daniel.grabow@mindshareworld.com
Vi glæder os til at se dig!
