
Reklameanalysen 2023 d. 25. oktober i København

Ligger nøglen til succes i det effektive medievalg eller i den kreative udformning? Eller er det netop kombinationen, der skaber opskriften for en kampagnes relevans og effekt i et hastigt foranderligt medielandskab?
Mindshare er kåret som ’Media Network of the Year 2023’ ved Cannes Lions International Festival of Creativity for blandt andet vores dybe forståelse for (og ikke mindst kærlighed til) synergien mellem medier, kreativitet og teknologi. På årets Reklameanalyse-seminar stiller vi skarpt på disse tre områder og inviterer til en eftermiddag fyldt med topaktuelle analyser, stærke cases og erfarne eksperter i branchen, der vil gøre dig klogere på, hvordan du hæver dit brand fra reklamestøjen med datadrevet nøjagtighed, brugercentreret relevans og gerne også en smule magi.
Deltag og bliv klogere på:
-
Udviklingen i opfattelsen af forskellige medier og reklameformater
-
Hvilke medier der bedst driver opmærksomhed, inspiration og købsappel
-
Kreativitetens rolle i den effektive mediestrategi
-
Hvordan kunstig intelligens vil påvirke din fremtidige marketingværktøjskasse
-
‘Best cases’ for stærke, indsigtsdrevne reklamer, der bryder gennem støjen

Tilmeld dig her
Efter tilmelding vil du modtage en bekræftelsesmail. Hvis ikke du modtager denne, så kontakt Daniel Grabow på daniel.grabow@mindshareworld.com.
Samarbejdspartnere

Tid & sted
Tid: Onsdag d. 25 oktober kl. 13.00 – 16.00 med efterfølgende biograffilm, popcorn og sodavand
Sted: CinemaxX, sal 10, Kalvebod Brygge 57, 1561 København
Tilmelding inden den 20. oktober
Der bliver rift om pladserne, så tilmeld dig og dine marketingkolleger hurtigst muligt og gerne inden den 20. oktober. Du er først sikret billetter, når du modtager en bekræftelse ved tilmelding.
Bliver du forhindret – så afmeld her
Har du spørgsmål eller skulle du blive forhindret så kontakt Client Manager Daniel Grabow i Mindshare på daniel.grabow@mindshareworld.com
Vi glæder os til at se dig!
