Reklameanalysen 2024 d. 2. oktober i København
Det er ingen hemmelighed: forbrugerne påstår, at de hader reklamer. Alligevel har brands aldrig spillet en større rolle i forbrugerens liv. Så hvad skal vi egentlig forstå i kampen om opmærksomhed? Og hvordan navigerer vi i dette?
Sæt kryds i kalenderen og bliv klogere på attention paradokset i 2024! Vi inviterer dig til eftermiddagsseminar onsdag d. 2. oktober, hvor vi udforsker forbrugernes komplekse forhold til reklamer og medier med skarpe speakers og spændende cases.
På seminaret præsenterer vi blandt andet dette års “Reklameanalyse 2024”, og ruster dig til at:
-
Afkode danskernes kærlighed og had til medier: Vi giver indsigt i hvilke kanaler der driver engagement, hvilke der skaber irritation, og hvilke der vinder forbrugernes hjerter i det paradoksale medielandskab anno 2024
-
Knække “siger vs. gør”-paradokset: Vi udforsker videnskaben bag reklamens magt, og hvordan man vinder forbrugernes hjerter og sind på trods af reklameirritation
-
Skabe reklamer, der giver genlyd: Vi gennemgår skarpe cases og kampagner, der fænger opmærksomheden, skaber engagement og driver kulturel resonans i en tid med tårnhøj marktingstøj