Reklameanalysen 2023 d. 25. oktober i København
<INDSÆT TEMA-TEKST HER>
Ligger nøglen til succes i det effektive medievalg eller i den kreative udformning? Eller er det netop kombinationen, der skaber opskriften for en kampagnes relevans og effekt i et hastigt foranderligt medielandskab?
Mindshare er kåret som ’Media Network of the Year 2023’ ved Cannes Lions International Festival of Creativity for blandt andet vores dybe forståelse for (og ikke mindst kærlighed til) synergien mellem medier, kreativitet og teknologi. På årets Reklameanalyse-seminar stiller vi skarpt på disse tre områder og inviterer til en eftermiddag fyldt med topaktuelle analyser, stærke cases og erfarne eksperter i branchen, der vil gøre dig klogere på, hvordan du hæver dit brand fra reklamestøjen med datadrevet nøjagtighed, brugercentreret relevans og gerne også en smule magi.
Deltag og bliv klogere på:
-
Udviklingen i opfattelsen af forskellige medier og reklameformater
-
Hvilke medier der bedst driver opmærksomhed, inspiration og købsappel
-
Kreativitetens rolle i den effektive mediestrategi
-
Hvordan kunstig intelligens vil påvirke din fremtidige marketingværktøjskasse
-
‘Best cases’ for stærke, indsigtsdrevne reklamer, der bryder gennem støjen